1. Jest płatny

Nikt nie lubi angażować się w niby-biznesowe rozmowy z osobami, które tracą tylko czas rozmówcy. Nowopowstała usługa pt. „Wprowadzenie do oferty i na rynek innowacji produktowej w postaci usługi elektronicznej wspierającej networking biznesowy, w szczególności rekomendacje, umawianie spotkań i wspólne wykorzystywanie zasobów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, wspiera networking biznesowy, w szczególności rekomendacje, umawianie spotkań i wspólne wykorzystywanie zasobów.

Dostęp jest oferowany za symboliczną opłatą, co odsiewa niezainteresowanych. Jest jednak na tyle niska, że nawet jeden skutecznie nawiązany kontakt biznesowy może zwrócić się wielokrotnie. Dlatego największa wada serwisu usługi jest jej największą zaletą – układ jest prosty – chcesz zrobić biznes, zapłać.

2. Automatyzuje proces wyszukiwania zasobów

Dzięki aplikacji Referral możesz wypożyczyć zasoby (sprzęt, pomieszczenia czy nawet pracowników) od innych firm w twojej sieci. Praktyka rzadko spotykana w Polsce m.in. przez skomplikowanie procesu wyszukiwania i kontaktu. Dzięki narzędziu Referral można wyszukać i zarezerwować zasoby w swojej sieci biznesowej w sposób zautomatyzowany, bez konieczności kontaktowania się z każdym z potencjalnych partnerów osobno – system sam sprawdzi zasoby najbliższe zdefiniowanemu zapytaniu i je zaproponuje. Na koniec wygeneruje umowę w oparciu o predefiniowane wzory, co znacznie przyspieszy cały proces. Co ważne, wszystko odbywa się w ramach sieci biznesowej oraz sieci poleceń, będącej częścią e-usługi Referral, dzięki czemu możesz sprawdzić, czy dany kontrahent jest godny zaufania.

3. Wspiera i automatyzuje proces budowania sieci biznesowej

Platforma pomoże ci wesprzeć swoją firmę szczególnie w generowaniu poleceń i otrzymywaniu pozytywnych opinii od osób najbardziej aktywnych i rozpoznawalnych w społeczności. Cechą unikatową jest zawartość kilku tysięcy zweryfikowanych kontaktów do firm z całego przekroju branż z Polski i USA. System wymiany wizytówek oraz zamawiania i realizacji zadań pozwala z jednej strony na zlecenie zadań wypróbowanym partnerom, a z drugiej na pozyskiwanie nowych zleceń. A to tylko część funkcji dostępnych w aplikacji.

4. Jest dostępny jako aplikacja mobilna oraz serwis internetowy

Dzięki aplikacji mobilnej większość rzeczy możesz załatwić bez komputera, będąc poza biurem. To szczególnie ważne, np. gdy potrzebujesz asysty do ustawienia spotkań w trakcie jakiegoś eventu. Wskazujesz tylko godziny, w których jesteś wolny, nadajesz priorytety danym kontaktom i aplikacja sama ustawi optymalne godziny spotkań. Później jeszcze o nich przypomni. Inną ciekawą funkcjonalnością, dostępną tylko w aplikacji jest wymiana e-wizytówek – wystarczy, że obie osoby mają zainstalowaną aplikację i jednym tapnięciem mogą wymienić się wszelkimi szczegółami kontaktowymi.

5. Pozwala zebrać realne rekomendacje

System rekomendacji oparty jest o kilka poziomów – dzięki temu wiemy, czy dana rekomendacja jest wystawiona przez osobę godną zaufania, czy nie. Z Referralem nie tylko możemy reklamować się i uwiarygodniać rekomendacjami uzyskanymi od innych, ale też znaleźć partnerów biznesowych, którzy są uwiarygodniani przez innych. Pozwala to zmniejszyć potencjalne ryzyko we współpracy z nowymi kontrahentami.

>>> KLIKNIJ I ZAPOZNAJ SIĘ Z PLATFORMĄ REFERRAL >>>